Asiakastarinat

Kodinkonejätti Miele auditoi ajoneuvoriskinsä

Kuluvaaka toteutti kilpailutuksen puolestamme ja esitteli meille hyvin perusteellisen kokonaisratkaisun.

’’Kuluvaakan avulla saimme erinomaisen ymmärryksen ajoneuvokantamme tilanteesta’’

Esa Silver, Miele Oy


Miele on noudattanut brändilupaustaan Immer Besser, ”Yhä Paremmin” perustamisvuodestaan 1899 lähtien. Se tarkoittaa seuraavia asioita: Pyrimme tekemään kaiken paremmin muihin verrattuna ja kehittämään omaa toimintaamme jatkuvasti.


Lähtökohdat

”Nyt vallitsevassa autoilun käyttövoimaan liittyvässä murroksessa, on valveutunutta tiedostaa myös tähän liittyvät ajoneuvokannan jälleenmyyntiriskit.”

Lopputulos

”Kuluvaakan avulla saimme erinomaisen ymmärryksen ajoneuvokantamme tilanteesta ja selkeät suuntaviivat tulevaan ajoneuvopolitiikkaamme. Kuluvaaka toteutti kilpailutuksen puolestamme ja esitteli meille hyvin perusteellisen kokonaisratkaisun. Suosittelen lämpimästi kaikille.”

Perustettu 1977
Henkilöstö 85
Liikevaihto 35,6 milj. €